Aktüel
MSB, Gaziler Günü'nü kutladı
Milli Savunma Bakanlığı, Gaziler Günü'nü kutladı.
Milli Savunma Bakanlığı (MSB), 19 Eylül Gaziler Günü münasebetiyle bir mesaj yayınladı.
Bakanlıktan yapılan açıklamada, "Gaziler Günü kutlu olsun, her biri kahramanlık ve fedakarlığın simgesi kıymetli gazilerimiz. Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm gazilerimizi rahmet, minnet ve şükranla anıyor, hayatta olanlara mutlu uzun hayatlar ve sağlıklılar diliyoruz. " ifadelerine yer verildi.