AKİT MENÜ

Aktüel

Sinop'ta bir mahalle karantinaya alındı

SİNOP (AA) - Sinop'un Boyabat ilçesinde Kovid-19 tedbirleri kapsamında bir mahalle karantinaya alındı.

Boyabat Kaymakamlığından yapılan açıklamada, yeni tip koronavirüs tedbirleri kapsamında pozitif vakalara rastlanılan Karamusalı köyü Durhacılı Mahallesinde karantina uygulaması başlatıldığı duyuruldu.

Açıklamada, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunca alınan karar gereği mahalleye giriş ve çıkışların kapatıldığı ve sağlık ekiplerince tarama çalışmalarına başlandığı kaydedildi.

Yorumlara Git

Türkiye'nin Erdoğan'a çok ihtiyacı var!

İslam karşıtı Leman’ı protesto etti savcı dava açtı

Binlerce FETÖ’cü ‘bot’ Özel’i desteklemiş

Bennett'ten katil Netanyahu yönetimine eleştiri: Terör Devleti İsrail’de 'Lübnan' çatlağı

Dokunulmazlık zırhı kaldırılsın