AKİT MENÜ

Aktüel

İzmir'de ormanlık alanda kaybolan alzaymır hastasını jandarma buldu

İZMİR (AA) - İzmir'in Bergama ilçesinde ormanlık alanda kaybolan 84 yaşındaki alzaymır hastası kişi, jandarma ekiplerinin arama çalışması sonucu bulundu.

Örlemiş Mahallesi'nde yaşayan alzaymır hastası S.E'den evden çıktıktan sonra bir daha haber alamayan yakınları, jandarmaya kayıp ihbarı yaptı.

Bölgeye giden İl Jandarma Komutanlığına bağlı çok sayıda ekip, iz takip köpeği ve "drone" ile yaşlı adamın en son görüldüğü Bozyerler Mahallesi'ndeki ormanlık alanda arama çalışması başlattı.

AFAD ekiplerinin de katıldığı havadan ve karadan aramaların sonunda S.E, köyden 1,5 kilometre uzaktaki ormanlık alanda bulundu. S.E, 112 Acil Sağlık ekiplerince yapılan sağlık kontrolünün ardından yakınlarına teslim edildi.

Mutluluk gözyaşı döken yakınları S.E'yi bulan jandarma ekiplerine teşekkür etti.

Yorumlara Git

Bakan Akın Gürlek açıkladı! 2 kayıp dosyasında sıcak gelişme

Bahçeli'den önemli açıklamalar

Putin'in savaş makineleri İHA'lara yeniliyor!

Uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınmıştı... Akit karşıtı baro başkanı istifa etti!

'Türkiye, İsrail için İran'dan çok daha büyük bir tehdit!'