AKİT MENÜ

Aktüel

Erzincan'da elma ağacı eylülde çiçek açtı

ERZİNCAN (AA) - Erzincan'ın Üzümlü ilçesinde elma ağacının eylülde çiçek açması, görenleri şaşırttı.

İlçedeki bir bahçede bulunan elma ağacı, çiçek açtı. Şaşkınlık yaşayan vatandaşlar, dallardaki çiçekleri cep telefonlarıyla fotoğraflayıp sosyal medyadan paylaştı.

Vatandaşlardan Kasım Bakan, AA muhabirine, ağustos sıcaklarının eylülde de sürdüğünü söyledi.

Sıcaklıklar nedeniyle elma ağacının çiçek açtığını ifade eden Bakan, "Dalda hem meyve hem de çiçeğin olması ilginç bir durum. Görünce ilgimi çekti ve fotoğrafını çektim. İnşallah havalar böyle gitmez. Yoksa bütün ağaçlar erkenden uyanır ve seneye mahsulde sıkıntı olur." dedi.

Yorumlara Git

Ankara’daki dev NATO zirvesi öncesi sıcak gelişme! Alayı birer birer paketlendi

Kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtıp artistlik yapmıştı! O şaklabanın paketlenme anı ortaya çıktı

Defin krizi: Müslüman kadının cenazesi yakılarak külleri ateist mezarlığına defnedildi!

Ardahan'da korkutan deprem

Erhan Karaal'ın kaçırılmasıyla ilgili flaş karar alındı: Çok sayıda kişi tutuklandı