AKİT MENÜ

Spor

MKE Ankaragücü, Alper Potuk'u kadrosuna kattı

ANKARA (AA) - Süper Lig ekiplerinden MKE Ankaragücü, Fenerbahçe ile yollarını ayıran 29 yaşındaki Alper Potuk ile 2 yıllık sözleşme imzaladı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, Alper Potuk için Beştepe Tesisleri'nde düzenlenen imza töreninde başkan Fatih Mert ve yönetim kurulu üyeleri hazır bulundu.

Transferin sarı-lacivertli camiaya hayırlı olmasını dileyen başkan Mert, Alper Potuk'la takımın daha da güçlendiğini söyledi.

MKE Ankaragücü'ne geldiği için çok mutlu olduğunu ifade eden Alper Potuk ise takım arkadaşlarıyla sarı-lacivertli ekibi daha iyi yerlere taşıyacaklarına inandığını belirtti.


Yorumlara Git

Başörtüsüne anayasal güvence şart

Ankara kulislerindeki fısıltı: Demirtaş'ın tahliyesi için yeni tarih iddiası!

Koş Enginyurt koş yardıma! CHP’nin ‘devrimci’ yoldaşları paketlendi!

Bakan Akın Gürlek açıkladı! 2 kayıp dosyasında sıcak gelişme

Bahçeli'den AB'ye sert eleştiri: Hangi akılla Türk devletine ayar çekecekler!