AKİT MENÜ

Spor

İspanya basketbol liginde iki maç Kovid-19 vakaları nedeniyle ertelendi

MADRİD (AA) - İspanya 1. Basketbol Ligi'nde (La Liga Endesa) bugün başlayan 2020-2021 sezonunun 1. haftasında iki maç yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakalarından dolayı ertelendi.

La Liga Endesa'da sezonun açılış maçı olan Monbus Obradoiro-Urbas Fuenlabrada ile pazar günün oynanması gereken Iberostar Tenerife-Casademont Zaragoza karşılaşmalarının tespit edilen Kovid-19 vakalarından dolayı ertelendiği bildirildi.

Basketbol Kulüpleri Derneğinden (ACB) yapılan açıklamada, maçların ertelenme sebebi olarak Obradoiro ve Zaragoza takımlarında birer Kovid-19 vakası tespit edildiği kaydedildi.

İspanya Kadınlar 1. Basketbol Ligi'nde de benzer sorun yaşanırken, sezonun ilk haftasının fikstüründe 8 maçtan 3'ü çıkan Kovid-19 vakalarından dolayı başka tarihlere alındı.

Yorumlara Git

Başörtüsüne anayasal güvence şart

Ankara kulislerindeki fısıltı: Demirtaş'ın tahliyesi için yeni tarih iddiası!

Koş Enginyurt koş yardıma! CHP’nin ‘devrimci’ yoldaşları paketlendi!

Bakan Akın Gürlek açıkladı! 2 kayıp dosyasında sıcak gelişme

Bahçeli'den AB'ye sert eleştiri: Hangi akılla Türk devletine ayar çekecekler!