AKİT MENÜ

Aktüel

Bosna Hersek'te "Gaziler Gecesi" etkinliği düzenlendi

SARAYBOSNA (AA) - Bosna Hersek'in başkenti Saraybosna'da 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla Gaziler Gecesi etkinliği düzenlendi.

Bosna Hersek-Türkiye Dostluk Platformu tarafından düzenlenen etkinliğe, Bosna Hersek'ten belediye başkanları, ülkede faaliyet gösteren gazi derneklerinin temsilcileri, gaziler ve davetliler katıldı.

Platform Başkanı Orhan Çakmak, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Bosna Hersek'te farklı vesilelerle çeşitli etkinlikler düzenlediklerini söyledi.

Gaziler Günü dolayısıyla Bosna Hersekli gazilerle bir araya geldiklerini kaydeden Çakmak, "Bosna bizim için çok önemli. Gazilerimizin hakkını asla ödeyemeyiz. Onlar bu ülkenin bağımsızlığı için canlarını ortaya koydular. Bu etkinlik vesilesiyle kendilerine teşekkür etmiş olduk." diye konuştu.

Etkinlik kapsamında Osmanlı Korosu sahne aldı.


Yorumlara Git

Ardahan'da korkutan deprem

Erhan Karaal'ın kaçırılmasıyla ilgili flaş karar alındı: Çok sayıda kişi tutuklandı

Büyük bomba patladı! Özgür Özel'den Ekrem İmamoğlu'na darbe!

Türkiye'de diri fay sayısı 485'ten 700'e yükseldi!

Ölümcül sıcak alarmı! Avrupa’yı kavuran hava dalgası Türkiye’ye de geliyor!