AKİT MENÜ

Spor

Basketbol: 17. BOTAŞ Kupası

Nesibe Aydın'ı 85-73 yenen BOTAŞ, turnuvayı şampiyon tamamladı

ANKARA (AA) - Kadın basketbolunda 17. BOTAŞ Kupası'nın sahibi BOTAŞ oldu.

Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nde mücadele edecek Ankara ekipleri BOTAŞ, Çankaya Üniversitesi, Nesibe Aydın ve OGM Ormanspor'un katılığı turnuva, üçüncü gün maçlarıyla tamamlandı.

Turnuvaya ev sahipliği yapan BOTAŞ, DSİ Spor Salonu'ndaki üçüncü maçında Nesibe Aydın'ı 85-73 yendi. Organizasyonu iki galibiyetle tamamlayan BOTAŞ, averajla kupayı kazandı.

Günün diğer maçında ise OGM Ormanspor, Çankaya Üniversitesi'ni 73-70 yendi. Turnuvayı OGM Ormanspor ikinci, Nesibe Aydın üçüncü, Çankaya Üniversitesi ise dördüncü bitirdi.



Yorumlara Git

Kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtıp artistlik yapmıştı! O şaklabanın paketlenme anı ortaya çıktı

Defin krizi: Müslüman kadının cenazesi yakılarak külleri ateist mezarlığına defnedildi!

Ardahan'da korkutan deprem

Erhan Karaal'ın kaçırılmasıyla ilgili flaş karar alındı: Çok sayıda kişi tutuklandı

Büyük bomba patladı! Özgür Özel'den Ekrem İmamoğlu'na darbe!