AKİT MENÜ

Aktüel

İYİ Parti Genel Başkanlığına yeniden seçilen Akşener'den "teşekkür" mesajı:

"Kovid-19 tedbirlerimiz nedeniyle kısıtlı katılımla ama yine de büyük bir coşkuyla 2'nci Olağan Kurultayımızı gerçekleştirdik. Beni tekrar genel başkanlık görevine layık gören dava arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler"

ANKARA (AA) - İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, partisinin 2'nci Olağan Kurultayı'nda yeniden genel başkan seçilmesi dolayısıyla partililere teşekkür etti.

Twitter hesabından paylaşımda bulunan Akşener, şunları kaydetti:

"Bugün, Kovid-19 tedbirlerimiz nedeniyle kısıtlı katılımla ama yine de büyük bir coşkuyla 2'nci Olağan Kurultayımızı gerçekleştirdik. Beni tekrar genel başkanlık görevine layık gören dava arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler. İyisiniz, cesursunuz. İyi ki varsınız."

Yorumlara Git

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi

Koruyucusunun verdiği süre doldu! Sınırsız hareket edemeyecekler

ABD Başkanı Trump imzayı attı! Hedefleri dünyayı değiştirecek

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı