AKİT MENÜ

Spor

5 tenisçi, koronavirüs nedeniyle Fransa Açık'tan çekilmek zorunda kaldı

ANKARA (AA) - Sezonun son grand slam turnuvası Fransa Açık (Roland Garros) öncesindeki yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testleri sonucu 5 tenisçinin elemelere katılamayacağı açıklandı.

Organizasyonun internet sitesinden yapılan açıklamaya göre, 17 Eylül'den beri gerçekleştirilen 900'den fazla testte 2 oyuncu ve bir antrenörün hastalığa yakalandığı tespit edildi.

Söz konusu 2 tenisçinin yanı sıra test sonucu pozitif çıkan antrenörle teması bulunan 3 oyuncunun da elemelerde mücadele edemeyeceği ve 7 gün tecrit altında kalacağı belirtildi.

Roland Garros ana tablo maçları 27 Eylül'de başkent Paris'te başlayacak.

Yorumlara Git

Kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtıp artistlik yapmıştı! O şaklabanın paketlenme anı ortaya çıktı

Defin krizi: Müslüman kadının cenazesi yakılarak külleri ateist mezarlığına defnedildi!

Ardahan'da korkutan deprem

Erhan Karaal'ın kaçırılmasıyla ilgili flaş karar alındı: Çok sayıda kişi tutuklandı

Büyük bomba patladı! Özgür Özel'den Ekrem İmamoğlu'na darbe!