AKİT MENÜ

Aktüel

Elazığ'da jandarmadan öğrencilere maske ve dezenfektan

ELAZIĞ (AA) - Elazığ'da okul öncesi eğitim kurumlarında ve ilkokul birinci sınıflarda yüz yüze eğitimin başlaması dolayısıyla maske ve dezenfektan dağıtıldı.

İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, 2020-2021 eğitim öğretim yılının başlaması dolayısıyla merkeze bağlı Tadım köyünde Tadım İlkokulu'nu ziyaret etti.

Ekipler, öğrencilere yeni tip koronavirüs (Kovid-19) hakkında bilgilendirmede bulunup, salgından korunma yollarını anlattı.

İl Jandarma Komutanı Albay Ali Yıldız da öğrencilere maske ve dezenfektan dağıttı, okul idarecileri ile öğretmenlere çiçek verdi.

Yorumlara Git

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı

Tören için takvim açıklandı! Hamaney’in cenazesi için kısıtlamalar getirildi

Çekya'nın tepesinde Ankara kavgası!

Siyonist yalakası Almanya! Skandal görüntü

CHP'li Silifke Belediyesi'nde yolsuzluk patladı! Belediye başkanı dahil 9 kişi tutuklandı!