AKİT MENÜ

Aktüel

Endonezya, Malezya ve Japonya'da Kovid-19 salgınına dair gelişmeler

CAKARTA (AA) - Asya-Pasifik ülkelerinden Endonezya, Malezya ve Japonya'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakaları artmaya devam ediyor.

Endonezya Sağlık Bakanlığı verilerine göre, ülkede vaka sayısı son 24 saatte 4 bin 176 ile salgının başından bu yana en yüksek seviyeye ulaştı.

Ülke genelinde toplam vaka sayısı 248 bin 852’ye çıkarken ölenlerin sayısı 124 artarak 9 bin 677’ye, iyileşenlerin sayısı 3 bin 470 artarak 180 bin 797’ye yükseldi.

Öte yandan Kovid-19 testi pozitif çıkan Din İşleri Bakanı Fahrul Razi’nin sağlık durumunun iyi olduğu açıklandı.

- Malezya'da 57 yeni vaka

Malezya Sağlık Bakanlığının verilerine göre ülkedeki Kovid-19 vakaları son 24 saatte 57 artarak toplamda 10 bin 276'ya yükseldi.

Bugün 40 kişi daha sağlığına kavuşurken toplam iyileşen vaka sayısı 9 bin 395, aktif vakalar ise 751 oldu.

Kovid-19'dan toplam 130 kişinin yaşamını yitirdiği ülkede son 24 saatte virüs nedeniyle ölen olmadı.

- Japonya'da vaka sayısı 80 bini geçti

Sağlık, Çalışma ve Refah Bakanlığı verilerine göre, Japonya’da Kovid-19 kaynaklı vaka sayısı son 24 saatte 312 artarak 80 bin 283’e çıktı.

Son bir günde 6 kişinin hayatını kaybettiği ülkede Kovid-19'dan ölenlerin sayısı 1526’ya yükseldi.

Yorumlara Git

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı

Tören için takvim açıklandı! Hamaney’in cenazesi için kısıtlamalar getirildi

Çekya'nın tepesinde Ankara kavgası!

Siyonist yalakası Almanya! Skandal görüntü

CHP'li Silifke Belediyesi'nde yolsuzluk patladı! Belediye başkanı dahil 9 kişi tutuklandı!