AKİT MENÜ

Aktüel

Elazığ'da internet kafeden telefon çalan şüpheli tutuklandı

Hırsızlık anı iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdı

ELAZIĞ (AA) - Elazığ'da bir internet kafede iş yeri sahibinin cep telefonunu çalan zanlı tutuklandı.

Alınan bilgiye göre, Murat Gürocak, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında denetim için iş yerine gelen polis ekiplerini karşılamak için cep telefonunu masaya bıraktı.

O sırada kafedeki bir kişi masada bulunan telefonu alarak kaçtı.

Telefonunu bulamayan ve güvenlik kamerasını incelemesi sonucu cep telefonunun çalındığını tespit eden Gürocak, durumu polise bildirdi.

Ekipler, güvenlik kamerasını inceledikten sonra olayı gerçekleştiren K.Ş'yi yakaladı.

Gözaltına alınan K.Ş, emniyetteki işlemlerin ardından sevk edildiği adliyede tutuklandı.

Hırsızlık anı iş yerinin güvenlik kamerasına da yansıdı.

Yorumlara Git

Kanada kana bulandı! Silahlı saldırıda polis hayatını kaybetti

Ankara Valiliği'nden NATO Zirvesi için yüksek güvenlik önlemi! Hassas bölgelere yetkisiz girişler yasaklandı!

Porno yayın yönetmeninden Kılıçdaroğlu'na hakaret

Koltuk kavgası sokağa taştı! CHP’de mahkeme şamarı sonrası Bursa karıştı, partililer il binasına barikat kurdu!

Önce penaltı kaçırdı, sonra rekor kırdı! Messi’den Dünya Kupası’nda tarihi gece