AKİT MENÜ

Aktüel

GÜNCELLEME - Mersin'de tekstil fabrikasındaki sızıntıdan 19 işçi zehirlendi

Hastaneye kaldırılan işçilerin tedavisi tamamlandı TEDAVİ SÜRECİ EKLENDİ

MERSİN (AA) - Mersin Serbest Bölge'deki tekstil fabrikasından sızan amonyak gazından etkilenerek hastaneye kaldırılan 19 işçi tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Alınan bilgiye göre, henüz nedeni bilinmeyen sızıntıdan etkilenen fabrika işçileri, durumu sağlık ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen 112 Acil Servis ekiplerince zehirlenme şüphesiyle 12 işçi Mersin Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesine, 5 işçi Toros Devlet Hastanesine, 2 işçi de Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı.

Gazdan hafif etkilenen bazı işçilere ise ilk müdahale olay yerinde yapıldı.

Devrimci Tekstil İşçileri Sendikası Çukurova Temsilcisi Ahmet Şubası, gazetecilere, sızıntının 3 fabrikadaki işçileri etkilediğini belirterek "Amonyak borusunun patladığı söyleniyor. Üretimden kaynaklanan bir durum da olabilir. Gaz zehirlenmesi olduğunu biliyoruz, incelemelerimiz devam ediyor. Çıkış sebebini araştırıyoruz. Sağlık durumu ciddi olan işçiler hastaneye kaldırıldı." dedi.

Hastanede bir süre müşahede altında tutulan işçiler, tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Yorumlara Git

Kanada kana bulandı! Silahlı saldırıda polis hayatını kaybetti

Ankara Valiliği'nden NATO Zirvesi için yüksek güvenlik önlemi! Hassas bölgelere yetkisiz girişler yasaklandı!

Porno yayın yönetmeninden Kılıçdaroğlu'na hakaret

Koltuk kavgası sokağa taştı! CHP’de mahkeme şamarı sonrası Bursa karıştı, partililer il binasına barikat kurdu!

Önce penaltı kaçırdı, sonra rekor kırdı! Messi’den Dünya Kupası’nda tarihi gece