AKİT MENÜ

Aktüel

Kahramanmaraş'ta kamu kurum ve kuruluşlarında mesai düzenlemesine gidildi

KAHRAMANMARAŞ (AA) - Kahramanmaraş Valiliği, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınının yayılımının önlenmesi amacıyla kamu kurum ve kuruluşlarında mesai düzenlemesine gidildiğini bildirdi.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu, koronavirüs salgınının toplum sağlığı ve kamu düzeni açısından oluşturduğu riski yönetmek, sosyal izolasyonu temin ile sosyal mesafeyi koruma ve yayılım hızını kontrol altında tutma amacıyla ek tedbir kararı aldı.

Kurul, il genelinde kamu kurum ve kuruluşlarında salgının bulaşma riskini azaltmak amacıyla yarından itibaren kademeli mesai uygulanmasını kararlaştırdı.

Buna göre, kent genelinde mesai saatlerinin sağlık ve belediye personeli için 08.00-17.00, Milli Eğitim Müdürlüğü personeli için 09.00-18.00 olarak, bunun dışındaki kamu kurum ve kuruluşları personelleri için 08.30-17.30 olarak düzenlenmesine karar verildi.

Açıklamada, ayrıca koltuk kapasiteleri seyreltilmiş/kaldırılmış otobüslerde, fiziki mesafe kurallarına aykırı olmayacak şekilde, ayakta yolcu kapasitesinin yüzde 25’ine kadar ayakta yolcu alınmasına oy birliğiyle karar verildiği ifade edildi.

Yorumlara Git

Kanada kana bulandı! Silahlı saldırıda polis hayatını kaybetti

Ankara Valiliği'nden NATO Zirvesi için yüksek güvenlik önlemi! Hassas bölgelere yetkisiz girişler yasaklandı!

Porno yayın yönetmeninden Kılıçdaroğlu'na hakaret

Koltuk kavgası sokağa taştı! CHP’de mahkeme şamarı sonrası Bursa karıştı, partililer il binasına barikat kurdu!

Önce penaltı kaçırdı, sonra rekor kırdı! Messi’den Dünya Kupası’nda tarihi gece