AKİT MENÜ

Aktüel

Endonezya'da maske takmayanlara Kovid-19'dan ölenlerin mezarlarını kazma cezası

ANKARA (AA) - Endonezya'da maskesiz sokağa çıkan 8 kişiye, yeni tip koronavirüsten (Kovid-19) ölenlerin mezarlarını kazma cezası verildi.

FoxNews'in yerel basına dayandırdığı haberine göre, olay, Doğu Cava'ın Cerme bölgesindeki Ngabetan köyünde maskesiz dolaştığı belirlenen 8 kişi, Cerme bölge yöneticisi tarafından Ngabetan köy mezarlığında Kovid-19 kurbanları için mezar kazmakla cezalandırıldı.

Bölge yöneticisi, maske takmayan bu kişilere verdiği cezanın, ihlallere karşı caydırıcı etki yaratmasını ümit ettiğini söyledi.

Endonezya Sağlık Bakanlığı, ülkede Kovid-19 vaka sayısının son 24 saatte 4 bin 176 ile salgının başından bu yana en yüksek seviyeye ulaştığını açıklamıştı.

Ülke genelinde toplam vaka sayısı 248 bin 852'ye çıkmış, salgında 9 bin 677 kişi ölmüştü.

Yorumlara Git

Kanada kana bulandı! Silahlı saldırıda polis hayatını kaybetti

Ankara Valiliği'nden NATO Zirvesi için yüksek güvenlik önlemi! Hassas bölgelere yetkisiz girişler yasaklandı!

Porno yayın yönetmeninden Kılıçdaroğlu'na hakaret

Koltuk kavgası sokağa taştı! CHP’de mahkeme şamarı sonrası Bursa karıştı, partililer il binasına barikat kurdu!

Önce penaltı kaçırdı, sonra rekor kırdı! Messi’den Dünya Kupası’nda tarihi gece