AKİT MENÜ

Aktüel

Çevre ve Şehircilik Bakanı Kurum, Dünya Sıfır Emisyon Günü'nü kutladı

Sosyal medya hesabı üzerinden sıfır emisyon konusunda atılacak adımların yer aldığı videoyu paylaşan Bakan Kurum, bu paylaşımına "İklim değişikliğiyle etkin mücadele, temiz bir gelecek için sıfır emisyon" notunu düştü - Bakan Kurum'un paylaştığı videodaki bilgilere göre, sıfır emisyonlu ulaşım kesintisiz olacak - 2023'e kadar yapımı tamamlanacak 3 bin kilometre bisiklet ve 3 bin kilometre yeşil yürüyüş yolu ile trafik yoğunluğu azaltılarak hava kirliliğinin önüne geçilecek

ANKARA (AA) - Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, Dünya Sıfır Emisyon Günü'nü kutladı.

Kurum, Twitter hesabından Bakanlıkça sıfır emisyon konusunda atılacak adımların yer aldığı videoyu, "İklim değişikliğiyle etkin mücadele, temiz bir gelecek için sıfır emisyon. Dünya Sıfır Emisyon Günü kutlu olsun." notuyla paylaştı.

Bakan Kurum'un paylaştığı videodaki bilgilere göre, otoparklarda her 50 park yerinden birinde şarj istasyonları yer alacak.

Sıfır emisyonlu ulaşım kesintisiz olacak, 2023 yılına kadar yapımı tamamlanacak 3 bin kilometre bisiklet, 3 bin kilometre yeşil yürüyüş yolu trafik yoğunluğu azaltılarak hava kirliliğinin önüne geçilecek.





Yorumlara Git

Kanada kana bulandı! Silahlı saldırıda polis hayatını kaybetti

Ankara Valiliği'nden NATO Zirvesi için yüksek güvenlik önlemi! Hassas bölgelere yetkisiz girişler yasaklandı!

Porno yayın yönetmeninden Kılıçdaroğlu'na hakaret

Koltuk kavgası sokağa taştı! CHP’de mahkeme şamarı sonrası Bursa karıştı, partililer il binasına barikat kurdu!

Önce penaltı kaçırdı, sonra rekor kırdı! Messi’den Dünya Kupası’nda tarihi gece