AKİT MENÜ

Aktüel

Antalya'da Kovid-19 tedbirlerine uymayan gemi ve teknelere idari işlem uygulandı

ANTALYA AA) - Antalya'da 8 gemiye kapasite fazlası yolcu ile seyir yapmaktan, 2 günübirlik tur teknesine ise sosyal mesafe kurallarına uymamaktan idari işlem uygulandı.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, turizm kenti Antalya'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında denizlerde denetimler artırıldı.

Bu kapsamda, Sahil Güvenlik Antalya Grup Komutanlığı ekipleri, salgından turistleri ve vatandaşları korumak, virüsün yayılmasını engellemek ve deniz turizminin Kovid-19'dan olumsuz etkilenmemesi için bir dizi kontrol ve denetim yaptı.

Ekiplerin 14-20 Eylül tarihlerinde yaptığı uygulamada, 248 adet tur teknesi, dalış teknesi, ticari yat ile 31 plaj işletmesi kontrol edildi. Denetimlerde, 8 gemiye kapasite fazlası yolcu ile seyir yapmaktan, 2 günübirlik tur teknesine ise sosyal mesafe kurallarına uymamaktan idari işlem uygulandı.

Uygulamalar sırasında 4 bin 382 vatandaş ise alınan tedbirlere ilişkin bilgilendirildi.

Yorumlara Git

Kanada kana bulandı! Silahlı saldırıda polis hayatını kaybetti

Ankara Valiliği'nden NATO Zirvesi için yüksek güvenlik önlemi! Hassas bölgelere yetkisiz girişler yasaklandı!

Porno yayın yönetmeninden Kılıçdaroğlu'na hakaret

Koltuk kavgası sokağa taştı! CHP’de mahkeme şamarı sonrası Bursa karıştı, partililer il binasına barikat kurdu!

Önce penaltı kaçırdı, sonra rekor kırdı! Messi’den Dünya Kupası’nda tarihi gece