AKİT MENÜ

Spor

Yol Bisikleti Türkiye Şampiyonası, Sakarya'da başladı

SAKARYA (AA) - Yol Bisikleti Türkiye Şampiyonası, Sakarya'nın ev sahipliğinde başladı.

Türkiye Bisiklet Federasyonunun faaliyet takviminde yer alan şampiyonaya, farklı illerden 106 sporcu katılıyor.

Adapazarı ilçesindeki Ayçiçeği Bisiklet Vadisi'nde düzenlenen şampiyonanın ilk yarışında bisikletçiler, "zamana karşı" etabında mücadele veriyor.

Sporcular, "genç erkekler" kategorisinde 13,5 kilometre, "büyük erkekler" kategorisinde ise 26,8 kilometre yolu en kısa sürede tamamlamaya çalışıyor.

Şampiyonada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında her takım 6 kişiyle start alabiliyor.

Organizasyon, yarın yapılacak "yol yarışı" ile sona erecek.

Yorumlara Git

Büyük bomba patladı! Özgür Özel'den Ekrem İmamoğlu'na darbe!

Türkiye'de diri fay sayısı 485'ten 700'e yükseldi!

Ölümcül sıcak alarmı! Avrupa’yı kavuran hava dalgası Türkiye’ye de geliyor!

IBAN mağdurları ne olacak?

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak