AKİT MENÜ

Aktüel

Kovid-19 tedbirlerini işaret diliyle anlattılar

BOLU (AA) - Bolu İzzet Baysal Devlet Hastanesinde görevli işitme engelli personel, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirlerini 19-25 Eylül Dünya İşitme Engelliler Haftası dolasıyla işaret diliyle anlattı.

İzzet Baysal Devlet Hastanesinin sosyal medya hesaplarında, işitme engelli 2 personelin müzik grubu MFÖ üyeleri Mazhar Alanson, Fuat Güner ve Özkan Uğur'un Kovid-19 tedbirlerine ilişkin şarkısını işaret diliyle söylediği video klip paylaşıldı.

Video klipte şarkı sözlerini, işaret diliyle anlatan hastane çalışanları, tüm vatandaşlara maske takmaları gerektiğini vurguladı.

Paylaşımda, ayrıca şu ifadelere yer verildi:

"Bolu İl Sağlık Müdürlüğüne bağlı İzzet Baysal Devlet Hastanesinde görevli işitme engelli personellerimiz 19-25 Eylül Dünya İşitme Engelliler Haftası'nda koronavirüs riskinden korunmak için alınması gereken tedbirleri işaret diliyle anlattılar. Farkındalık yaratan bu video için emeği geçen tüm personellerimize teşekkür eder, İşitme Engelliler Haftası'nı kutlarız."


Yorumlara Git

Tuzla da yol ayrımında! CHP’ye rest, AK Parti’ye yeşil ışık

Ankara’da olaylı cenaze: İnce ve Kılıçdaroğlu yıllar sonra el sıkıştı, Özgür'ün yazısı sökülüp atıldı!

Türkiye’yi gömeceğim derken bakın ne yaptı!’ “ABD gayet iyi, okul paralı, sağlık paralı…”

1 milyonu aştı! Ankara'da AK Parti'ye üyelik yağmuru

Bilal Erdoğan Büyük Çamlıca Camisi’nde konuştu: İnsanlığa yapılacak en büyük hizmet budur!