AKİT MENÜ

Aktüel

Ankara'da Kovid-19 denetimlerinde 16 bin 525 kişiye para cezası verildi

ANKARA (AA) - Ankara Valiliği, yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele kapsamında son bir ayda yapılan denetimlerde 16 bin 525 kişiye 10 milyon 175 bin lira para cezası uygulandığını bildirdi.

Valilikten yapılan açıklamada, 21 Ağustos ile 22 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilen Kovid-19 denetimlerine 8 bin 461 personelin katıldığı, 208 bin 894 kişi ve iş yerinin denetlendiği belirtildi.

Denetimlerde kurallara uymayan 16 bin 525 kişiye toplam 10 milyon 175 bin 172 lira para cezası uygulandığı kaydedildi.

Yorumlara Git

Türkiye’yi gömeceğim derken bakın ne yaptı!’ “ABD gayet iyi, okul paralı, sağlık paralı…”

Hakan Han Özcan duyurdu! Ankara'da AK Parti'ye üye yağmuru

Bilal Erdoğan Büyük Çamlıca Camisi’nde konuştu: İnsanlığa yapılacak en büyük hizmet budur!

CHP İzmir İl Başkanı Gümrükçü yatak odasını basına gösterdi! “Neden yapıldığını anlayamadığımız bir acayip oda”

Vance’den siyonistleri çıldırtan açıklama: İran'la nihai anlaşma sağlanacak