AKİT MENÜ

Aktüel

Edirne'de 65 yaş ve üstü vatandaşlara ücretsiz toplu ulaşım aracı kısıtlaması

EDİRNE (AA) - Edirne'de 65 yaş ve üstü vatandaşlar, koronavirüs önlemleri kapsamında toplu taşıma araçlarına günün belirli saatlerinde ücretsiz olarak binebilecek.

Edirne'de İl Hıfzıssıhha Kurulu yaptığı toplantıda, koronavirüs salgınının yayılmasını önlemek ve toplum sağlığını korumak amacıyla bazı kararlar aldı.

Kurul, toplu ulaşım araçlarından ücretsiz olarak yararlanan 65 yaş ve üzeri vatandaşların araçlara sadece 10.00 ile 15.00 saatlerinde ücretsiz olarak binmelerine karar verdi.

Koronovirüs salgını kapsamında alınan tedbirlere uymayan vatandaşlara idari para cezası verileceği hatırlatıldı.

Daha önce bu yaştaki yolculardan ulaşımdan ücret alınmıyordu.

Bugün itibarıyla başlayan uygulamayı 65 yaş ve üzeri vatandaşlardan bazıları olumlu karşılarken bazıları ise bu kısıtlamanın yetersiz olduğunu savundu.



Yorumlara Git

Türkiye’yi gömeceğim derken bakın ne yaptı!’ “ABD gayet iyi, okul paralı, sağlık paralı…”

Hakan Han Özcan duyurdu! Ankara'da AK Parti'ye üye yağmuru

Bilal Erdoğan Büyük Çamlıca Camisi’nde konuştu: İnsanlığa yapılacak en büyük hizmet budur!

CHP İzmir İl Başkanı Gümrükçü yatak odasını basına gösterdi! “Neden yapıldığını anlayamadığımız bir acayip oda”

Vance’den siyonistleri çıldırtan açıklama: İran'la nihai anlaşma sağlanacak