AKİT MENÜ

Spor

Gençlerbirliği, Beşiktaş maçının hazırlıklarına başladı

ANKARA (AA) - Süper Lig'in 3. haftasını bay geçecek Gençlerbirliği, 4. haftada oynayacağı Beşiktaş maçının hazırlıklarına başladı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'ndeki antrenmana ısınma hareketleriyle başlayan futbolcular, devamında dar alanda taktik çalışma gerçekleştirdi.

Teknik direktör Mert Nobre yönetimindeki idman, çift kale taktik maçla tamamlandı.

Gençlerbirliği, 4 Ekim Pazar günü Beşiktaş'a konuk olacak.

Yorumlara Git

Büyük bomba patladı! Özgür Özel'den Ekrem İmamoğlu'na darbe!

Türkiye'de diri fay sayısı 485'ten 700'e yükseldi!

Ölümcül sıcak alarmı! Avrupa’yı kavuran hava dalgası Türkiye’ye de geliyor!

IBAN mağdurları ne olacak?

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak