AKİT MENÜ

Spor

Konyaspor, günü çift idmanla tamamladı

KONYA (AA) - İttifak Holding Konyaspor, Süper Lig'in 3. haftasında 27 Eylül Pazar günü sahasından Beşiktaş ile yapacağı maçın hazırlıklarını çift idmanla sürdürdü.

Yeşil-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre, antrenmanlar teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde Kayacık Tesisleri'nde gerçekleştirildi.

Konyasporlu futbolcular, sabah antrenmanında kuvvet çalışması yaptı.

Akşam gerçekleştirilen ikinci çalışma ise koşu ve ısınma hareketleriyle başladı. Antrenman, 5'e 2 top kapma ve pas çalışmasının ardından yapılan çift kale maçla tamamlandı.

Yorumlara Git

Büyük bomba patladı! Özgür Özel'den Ekrem İmamoğlu'na darbe!

Türkiye'de diri fay sayısı 485'ten 700'e yükseldi!

Ölümcül sıcak alarmı! Avrupa’yı kavuran hava dalgası Türkiye’ye de geliyor!

IBAN mağdurları ne olacak?

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak