AKİT MENÜ

Spor

West Ham United'da 3 kişinin koronavirüs testi pozitif çıktı

ANKARA (AA) - İngiltere Premier Lig takımlarından West Ham United'da teknik direktör David Moyes ve 2 futbolcu, yeni tip koronavirüse (Kovid-19) yakalandı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, 57 yaşındaki Moyes'in yanı sıra 23 yaşındaki stoper Issa Diop ve 24 yaşındaki orta saha oyuncusu Josh Cullen'in Kovid-19 test sonuçları pozitif çıktı.

Üçünün de hastalık belirtisi göstermediği ve protokoller gereği bir süre tecrit altında kalacakları belirtildi.

Yorumlara Git

Büyük bomba patladı! Özgür Özel'den Ekrem İmamoğlu'na darbe!

Türkiye'de diri fay sayısı 485'ten 700'e yükseldi!

Ölümcül sıcak alarmı! Avrupa’yı kavuran hava dalgası Türkiye’ye de geliyor!

IBAN mağdurları ne olacak?

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak