AKİT MENÜ

Aktüel

Four Seasons grubunun üyesi Tommy DeVito Kovid-19'dan öldü

ANKARA (AA) - ABD'li pop grubu Four Seasons'ın kurucu üyesi Tommy DeVito yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle yaşamını yitirdi.

BBC'nin haberine göre, grubun diğer iki kurucu üyesi Frankie Valli ve Bob Gaudio, DeVito'nun 92 yaşında hayatını kaybettiğini açıkladı.

Variety dergisi de Kovid-19 nedeniyle Las Vegas'ta hastaneye kaldırılan DeVito'nun pazartesi günü öldüğünü duyurdu.

DeVito, 1956 yılında Valli ile bir ekip oluşturmuş, ikili 4 yıl sonra Gaudio ve Nick Massi ile Four Seasons grubunu kurmuştu.

1960'ların en başarılı müzik akımlarının başında gelen, doo-wop gruplarından biri olan Four Seasons, "Oh What a Night", "Sherry", "Big Girls Don't Cry" ve "Walk Like a Man" gibi şarkılarıyla tanınıyordu.

Yorumlara Git

İşte Siyonist katliamın faturası! 4 aylık saldırılarda 3 bin 519 can kaybı

İsrail muhalefetinden siyonistleri tir tir titreten itiraf! Erdoğan, katil Netanyahu'yu terbiye etti

Emekli ve memura zamda senaryo değişti: İşte yeni maaşlar!

CHP’li İBB raydan çıktı

Bakan Kurum Londra’da COP31 hedeflerini açıkladı Enerji dönüşümü hayatımızı değiştirecek