AKİT MENÜ

Aktüel

Artvin'de karantinadaki yerleşim yerinden ayrılan kişi yakalandı

ARTVİN (AA) - Artvin'in Arhavi ilçesinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alınan yerleşim yerinden ayrılan kişi, jandarma ekiplerince yakalandı.

Alınan bilgiye göre, Yukarı Şahinler köyünün Kovid-19 nedeniyle karantinaya alınan Dereiçi Mahallesi'nde yaşayan A.A, kuralları ihlal ederek ilçe merkezine geldi.

İhbar üzerine çalışma başlatan jandarma ekipleri, A.A'yı ilçe merkezinde köy servislerinin kalktığı durakta yakaladı.

Sağlık ekiplerince gerekli kontrolleri yapılan A.A, yeniden evinde karantinaya alındı.

A.A'ya, karantina kurallarını ihlal etmekten 3 bin 150 lira idari para cezası verildi.


Yorumlara Git

Gürsel Tekin Sözcü TV'ye meydan okudu: "Hadi çağırın beni"

Binali Yıldırım Aksakallar Konseyi 19. Toplantısı'nda konuştu Orta Koridor Türk dünyasının omurgası

Tamar Tanrıyar'dan Halk TV ve Sözcü çıkışı: "100 milyon dolarlık medya-banka skandalı"

46 şirketi kamu ihalelerinden menetti Çin’den ABD’ye ambargo

Mason locaları CHP’nin idare ettiği belediyelerle içli dışlı! CHP’nin kaleleri Mason cenneti!