AKİT MENÜ

Aktüel

Tekirdağlı sporcular "Avrupa Hareketlilik Haftası"nda kulaç atıp yelken açtılar

TEKİRDAĞ (AA) - Tekirdağ'da "Avrupa Hareketlilik Haftası" etkinlikleri kapsamında yüzme yarışı yapıldı, yelkenciler gösteri sundu.

İl Gençlik ve Spor Müdürlüğünce yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri alınarak düzenlenen etkinlikte, Tekirdağ Yelken İhtisas Kulübü önünden Rumeli İskelesi'ne yürüyüş düzenlendi. Ardından karate ve judo sporcuları gösteri yaptı.

İl Gençlik ve Spor Müdürlüğü erkek ve kadın sporcularının katıldığı yüzme yarışından sonra yelkenciler denizde gösteri yaparak protokolü selamladı.

Yüzme yarışında dereceye girenlere ödülleri törenle verildi.

Etkinliğe Tekirdağ Valisi Aziz Yıldırım, İl Gençlik ve Spor Müdürü Ahmet Üzgün, İl Milli Eğitim Müdürü Ersan Ulusan, kurum müdürleri ve sporcular katıldı.

Yorumlara Git

Gürsel Tekin Sözcü TV'ye meydan okudu: "Hadi çağırın beni"

Binali Yıldırım Aksakallar Konseyi 19. Toplantısı'nda konuştu Orta Koridor Türk dünyasının omurgası

Tamar Tanrıyar'dan Halk TV ve Sözcü çıkışı: "100 milyon dolarlık medya-banka skandalı"

46 şirketi kamu ihalelerinden menetti Çin’den ABD’ye ambargo

Mason locaları CHP’nin idare ettiği belediyelerle içli dışlı! CHP’nin kaleleri Mason cenneti!