AKİT MENÜ

Aktüel

Jandarma ekipleri şehirler arası otobüslerde Kovid-19 denetimi yaptı

İSTANBUL (AA) - Jandarma ekiplerince, şehirler arası otobüslerde Kovid-19 tedbirleri kapsamında denetim yapıldı.

İçişleri Bakanlığının yayınladığı genelge kapsamında, İstanbul İl Jandarma Komutanlığına bağlı otoyol trafik, asayiş ve motosikletli trafik asayiş timlerinin katılımıyla Kuzey Marmara Otoyolu Fenertepe gişelerde yapılan denetimde, şehirler arası taşıma yapan araçlarda Kovid-19 önlemlerine bakıldı.

Denetimlerde, halk sağlığı açısından ciddi anlamda risk taşıyan ve süreklilik oluşturan ya da kurallara aykırı davranışlarda bulunanlar için ceza kesildi.

Yorumlara Git

46 şirketi kamu ihalelerinden menetti Çin’den ABD’ye ambargo

Mason locaları CHP’nin idare ettiği belediyelerle içli dışlı! CHP’nin kaleleri Mason cenneti!

İran savaşı geride ne bıraktı? Pentagon ve ekonomi için zor tablo

"O, harika bir şekilde kazandı" dedi ama… Seçimi Trump kazandı

“Kapalı kadınlar imha edilsin” demişti! İşte Türkiye’yi ayağa kaldıran laikçi yobazın ilk ifadesi