AKİT MENÜ

Aktüel

Adana'da yargılanan 3 FETÖ sanığından birine 6 yıl 3 ay hapis verildi

ADANA (AA) - Adana'da, FETÖ/PDY'ye yönelik davada yargılanan 3 sanıktan biri 6 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırıldı, diğer iki sanık beraat etti.

12. Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmaya, tutuksuz sanıklar M.A.T, M.G. ve A.K. ile avukatları katıldı.

Sanık M.A.T. savunmasında, örgütün gizli haberleşme sistemi ByLock kullanmadığını ileri sürerek, "Hakkımdaki iddiaları kabul etmiyorum. FETÖ/PDY üyesi değilim. Terör örgütüne himmet adı altında finansal destekte bulunmadım. Örgütsel bir konumum yoktur, beraatimi talep ederim." ifadesini kullandı.

Diğer sanıklar da terör örgütü üyesi olmadıklarını belirterek, beraatlerine karar verilmesini istedi.

Cumhuriyet savcısı ise esas hakkındaki mütalaasında, dosya kapsamındaki mevcut delil durumunu dikkate alınarak sanık M.A.T'nin cezalandırılması, diğer sanıkların ise "delil yetersizliği" gerekçesiyle beraatine karar verilmesi yönünde görüş bildirdi.

Mahkeme heyeti, sanık M.A.T'yi "silahlı terör örgütüne üye olma" suçundan 6 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırdı, diğer sanıkların ise beraatine karar verdi.

Yorumlara Git

46 şirketi kamu ihalelerinden menetti Çin’den ABD’ye ambargo

Mason locaları CHP’nin idare ettiği belediyelerle içli dışlı! CHP’nin kaleleri Mason cenneti!

İran savaşı geride ne bıraktı? Pentagon ve ekonomi için zor tablo

"O, harika bir şekilde kazandı" dedi ama… Seçimi Trump kazandı

“Kapalı kadınlar imha edilsin” demişti! İşte Türkiye’yi ayağa kaldıran laikçi yobazın ilk ifadesi