AKİT MENÜ

Aktüel

Kadıköy'de otomobille çarpışan ambulanstaki 4 sağlık çalışanı yaralandı

İSTANBUL (AA) - Kadıköy'de ambulans ile otomobilin çarpışması sonucu 4 sağlık çalışanı yaralandı.

Alınan bilgiye göre, hasta almaya giden 112 Acil Servis ambulansı Kozyatağı'nda, Vedat A'nın kullandığı otomobille çarpıştı.

Kazada, yan yatan ambulansta bulunan 4 sağlık çalışanı yaralandı. Haber verilmesi üzerine bölgeye sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Yaralılar olay yerine gelen meslektaşlarının müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı.

Polis ekipleri de güvenlik şeridi çekerek, trafiğin kontrollü bir şekilde akışını sağladı.

Kaza yapan araçların kaldırılmasının ardından trafik normale döndü.

Yorumlara Git

46 şirketi kamu ihalelerinden menetti Çin’den ABD’ye ambargo

Mason locaları CHP’nin idare ettiği belediyelerle içli dışlı! CHP’nin kaleleri Mason cenneti!

İran savaşı geride ne bıraktı? Pentagon ve ekonomi için zor tablo

"O, harika bir şekilde kazandı" dedi ama… Seçimi Trump kazandı

“Kapalı kadınlar imha edilsin” demişti! İşte Türkiye’yi ayağa kaldıran laikçi yobazın ilk ifadesi