AKİT MENÜ

Aktüel

Adana'da Karaisalı Belediye Başkanı Aslan'ın Kovid-19 testi pozitif çıktı

ADANA (AA) - Adana'nın Karaisalı Belediye Başkanı Saadettin Aslan'ın yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Aslan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, gribal enfeksiyon şikayetiyle gittiği hastanede yapılan Kovid-19 testinin pozitif çıktığını belirtti.

Sağlık durumunun iyi olduğunu bildiren Aslan, "14 gün boyunca karantinada olacağım. Sağlıklı günlerde görüşmek ve görevimin başına döndüğümde Karaisalı'mız için daha çok çalışmak dileğiyle." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

CHP’de trol depremi: 34 bin trol hesap mercek altında

Akın Gürlek açıkladı: Aysel cinayete kurban gitti

Pasifik'te Narko Operasyonu: En Az 2 Ölü

Arakçi'den ABD müzakereleri açıklaması: "İlk gerçek sınav Lübnan"

ABD-İran müzakerelerinde ilk tur tamamlandı: 60 gün içinde nihai anlaşma hedefi