AKİT MENÜ

Spor

Gençlerbirliği'nde Beşiktaş maçı hazırlıkları

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Süper Lig'in 4. haftasında deplasmanda Beşiktaş ile oynayacağı maçın hazırlıklarını çift antrenmanla sürdürdü.

Ligin üçüncü haftasını maç yapmadan geçecek başkent ekibi, teknik direktör Mert Nobre yönetiminde Beştepe Tesisleri'nde çift antrenman gerçekleştirdi.

Sabah bölümünü kuvvet ve dayanıklılık çalışmasıyla geçiren kırmızı-siyahlılar, akşam ise taktik ağırlıklı antrenman yaptı.

Akşam yapılan antrenmana ısınma hareketleri ve dar alanda taktik çalışmasıyla başlayan oyuncular, çift kale taktik maçıyla günü tamamladı.

Yorumlara Git

Türkiye'de diri fay sayısı 485'ten 700'e yükseldi!

Ölümcül sıcak alarmı! Avrupa’yı kavuran hava dalgası Türkiye’ye de geliyor!

IBAN mağdurları ne olacak?

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi