AKİT MENÜ

Spor

Antalyaspor, günü çift idmanla tamamladı

ANTALYA (AA) - Fraport TAV Antalyaspor, Süper Lig'in 3. haftasında 28 Eylül Pazartesi günü Yukatel Denizlispor'la sahasında yapacağı maçın hazırlıklarına çift idmanla devam etti.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, kırmızı-beyazlı takım, ilk antrenmanı Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'ndeki fitness salonunda gerçekleştirdi.

İki grup halinde çalışıp bir süre dinlenen Akdeniz temsilcisi, günün ikinci çalışmasını ise sahada yaptı.

Kırmızı-beyazlılar, teknik direktör Tamer Tuna yönetiminde taktiksel çalışmalarla bugünkü idman programını tamamladı.

Yorumlara Git

Ölümcül sıcak alarmı! Avrupa’yı kavuran hava dalgası Türkiye’ye de geliyor!

IBAN mağdurları ne olacak?

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi

Koruyucusunun verdiği süre doldu! Sınırsız hareket edemeyecekler