AKİT MENÜ

Spor

Vincent Aboubakar Beşiktaş için İstanbul'a geldi

Beşiktaş'ın transfer görüşmeleri yaptığı Vincent Aboubakar, İstanbul'a geldi.

Beşiktaş'ın transfer görüşmeleri yaptığı eski futbolcusu Vincent Aboubakar, İstanbul'a geldi.

Siyah-beyazlı kulüp yetkilileri, Atatürk Havalimanı Terminali'ne gelen futbolcuyu karşıladı.

Kamerunlu futbolcu, tişörtüyle "Bırakmam Seni" diyerek objektiflere poz verirken, bindiği aracın camından da kartal işareti yaptı.

Aboubakar'ın bugün sağlık kontrolünden geçtikten sonra Beşiktaş ile sözleşme imzalaması bekleniyor.
 

Yorumlara Git

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi

Koruyucusunun verdiği süre doldu! Sınırsız hareket edemeyecekler

ABD Başkanı Trump imzayı attı! Hedefleri dünyayı değiştirecek

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı