AKİT MENÜ

Spor

ING Basketbol Süper Ligi

Fenerbahçe Beko: 105 - OGM Ormanspor: 72

Salon: Ülker Spor ve Etkinlik

Hakemler: Özlem Yalman, Mehmet Ozan Çakar, Serhat Büker

Fenerbahçe Beko: Brown 19, De Colo 22, Ulanovas 5, Barthel 10, Vesely 5, Melih Mahmutoğlu 18, Tarık Biberovic 10, Yiğit Onan, Kenan Sipahi 4, Berkay Candan, Ali Muhammed 7, Ahmet Düverioğlu 5

OGM Ormanspor: Holloway 7, Kikanovic 12, Kidd 10, Hardy 4, Cevher Özer 2, İsmail Yiğit Yüceer, Hagins 12, Efe Ergi Tırpancı 4, Mert Alemdar 2, Tuna Han Dikmen, Kadir Bayram 17, Yiğit Baran Sarıkaya 2

1. Periyot: 20-15

Devre: 52-31

3. Periyot: 77-50

Beş faulle çıkan: 35.33 Kadir Bayram (OGM Ormanspor)


İSTANBUL (AA) - ING Basketbol Süper Ligi'nde 2020-2021 sezonunun ilk maçında Fenerbahçe Beko, sahasında OGM Ormanspor'u 105-72 mağlup etti.

Yorumlara Git

ABD Başkanı Trump imzayı attı! Hedefleri dünyayı değiştirecek

Katar'da patlama! Dışişleri Bakanlığından taziye mesajı

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı

Tören için takvim açıklandı! Hamaney’in cenazesi için kısıtlamalar getirildi

Çekya'nın tepesinde Ankara kavgası!