AKİT MENÜ

Spor

Gaziantep, 1 puanı son anda kurtardı

Süper Lig’in 3. haftasında Göztepe-Gaziantep FK arasında oynanan müsabaka 2-2 sona erdi.

7. dakikada sağ kanattan Güray’ın aktardığı topla penaltı noktası yakınında buluşan Muhammet’in bekletmeden yaptığı vuruşta meşin yuvarlak filelere gitti : 0-1.

İlk yarı 0-1 sona erdi.

50. dakikada Tripic, topu kale önüne gönderdi. Müsait durumdaki Soner’in vuruşunda top filelere gitti: 1-1

61. dakikada Göztepe öne geçti. Ceza sahası sol çaprazında topla buluşan Mossoro’nun yaptığı ortada Ideye, savunma oyuncularına rağmen yaptığı vuruşla topu ağlara gönderdi: 2-1

89. dakikada ceza sahası içinde Alpaslan’la mücadeleye giren Maxim’in yerde kaldığı pozisyonun ardından hakem Yasin Kol, beyaz noktayı gösterdi. Penaltıyı 90+1. dakikada kullanan Maxim, takımının beraberlik golünü kaydetti: 2-2

Karşılaşma 2-2 sona erdi.

Yorumlara Git

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı

Tören için takvim açıklandı! Hamaney’in cenazesi için kısıtlamalar getirildi

Çekya'nın tepesinde Ankara kavgası!

Siyonist yalakası Almanya! Skandal görüntü

CHP'li Silifke Belediyesi'nde yolsuzluk patladı! Belediye başkanı dahil 9 kişi tutuklandı!