AKİT MENÜ

Spor

Gençlerbirliği'nde Beşiktaş maçı hazırlıkları sürüyor

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Süper Lig'in 4. haftasında deplasmanda Beşiktaş ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürüyor.

Ligin üçüncü haftasını maç yapmadan geçecek başkent ekibi, günü tek antrenmanla tamamladı.

Kırmızı-siyahlılar, Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'ndeki antrenmana ısınma hareketleri ve çıkış çalışmasıyla başladı.

Antrenman, tam sahada oynanan antrenman maçıyla sona erdi.

Yorumlara Git

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı

Tören için takvim açıklandı! Hamaney’in cenazesi için kısıtlamalar getirildi

Çekya'nın tepesinde Ankara kavgası!

Siyonist yalakası Almanya! Skandal görüntü

CHP'li Silifke Belediyesi'nde yolsuzluk patladı! Belediye başkanı dahil 9 kişi tutuklandı!