AKİT MENÜ

Spor

Müfide İlhan Kadın Basketbol Turnuvası tamamlandı

MERSİN (AA) - Müfide İlhan Kadın Basketbol Turnuvası, Birevim Elazığ İl Özel İdare-OGM Ormanspor ve ÇBK Mersin Yenişehir Belediyespor-Büyükşehir Belediyesi Adana Basketbol maçlarıyla tamamlandı.

Türkiye'nin seçilen ilk kadın belediye başkanı olan Müfide İlhan anısına Mersin'deki Fly Academy Spor Salonu'nda düzenlenen turnuvanın son gününde OGM Ormanspor, Birevim Elazığ İl Özel İdare'yi 76-71 yendi.

Günün diğer maçında ise ÇBK Mersin Yenişehir Belediyespor, Büyükşehir Belediyesi Adana Basketbol'u 83-62 mağlup etti.

Turnuvada ÇBK Mersin Yenişehir Belediyespor çıktığı 3 maçı da kazanırken, OGM Ormanspor 2, Büyükşehir Belediyesi Adana Basketbol 1 galibiyet aldı. Birevim Elazığ İl Özel İdare ise 3 müsabakasını da kaybetti.

Müsabakaların ardından organizasyona katılan takımlara kupa verildi.


Yorumlara Git

Kanada kana bulandı! Silahlı saldırıda polis hayatını kaybetti

Ankara Valiliği'nden NATO Zirvesi için yüksek güvenlik önlemi! Hassas bölgelere yetkisiz girişler yasaklandı!

Porno yayın yönetmeninden Kılıçdaroğlu'na hakaret

Koltuk kavgası sokağa taştı! CHP’de mahkeme şamarı sonrası Bursa karıştı, partililer il binasına barikat kurdu!

Önce penaltı kaçırdı, sonra rekor kırdı! Messi’den Dünya Kupası’nda tarihi gece