AKİT MENÜ

Spor

Sivasspor'dan MKE Ankaragücü futbolcusu Bolingi için "geçmiş olsun" mesajı

SİVAS (AA) - Demir Grup Sivasspor, Süper Lig'in 3. haftasında bugün ağırladığı ve 0-0 berabere kaldığı MKE Ankaragücü'nün sakatlanan oyuncusu Jonathan Bolingi için geçmiş olsun mesajı yayımladı.

Kırmızı-beyazlı ekibin sosyal medya hesabından, "Geçmiş olsun Ankaragücü, sporcunuza acil şifalar dileriz." paylaşımında bulunuldu.

MKE Ankaragücü Kulübü ise yaptığı açıklamada, Bolingi'nin sol dirseğinde çıkık tespit edildiğini ve genel sağlık durumunun iyi olduğunu bildirdi.

Yeni 4 Eylül Stadı'nda oynanan Demir Grup Sivasspor-MKE Ankaragücü karşılaşmasının 78. dakikasında sakatlanan ve kolu çıktığı belirlenen Bolingi, ambulansla hastaneye kaldırılmıştı.


Yorumlara Git

Kanada kana bulandı! Silahlı saldırıda polis hayatını kaybetti

Ankara Valiliği'nden NATO Zirvesi için yüksek güvenlik önlemi! Hassas bölgelere yetkisiz girişler yasaklandı!

Porno yayın yönetmeninden Kılıçdaroğlu'na hakaret

Koltuk kavgası sokağa taştı! CHP’de mahkeme şamarı sonrası Bursa karıştı, partililer il binasına barikat kurdu!

Önce penaltı kaçırdı, sonra rekor kırdı! Messi’den Dünya Kupası’nda tarihi gece