AKİT MENÜ

Spor

Fatih Terim'den Fenerbahçe yorumu!

Süper Lig'in 3. haftasında sahaında Fenerbahçe ile 0-0 berabere kalan Galatasaray'ın teknik patronu Fatih Terim, maç sonrası çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Maç öncesindeki heyecanın maç başladıktan sonra kaybolduğunu belirten Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim, Çok kez gole yaklaştıklarının ama atamadıklarını belirterek bu durumu düzeltmenin imkanının olmadığını fakat birçok kez gole yaklaştıklarkını ancak golü bulamadıklarını açıkladı.

Hakemin sarı kartı biraz fazla çıkarttığını belirten Terim, son pasların doğru verilmesi durumunda farklı bir sonuç olabileceğini belirterek, Glasgow maçına hazırlanacaklarını ardından da Kasımpaşa ile maç yapacaklarını belirtti.

Yorumlara Git

Kanada kana bulandı! Silahlı saldırıda polis hayatını kaybetti

Ankara Valiliği'nden NATO Zirvesi için yüksek güvenlik önlemi! Hassas bölgelere yetkisiz girişler yasaklandı!

Porno yayın yönetmeninden Kılıçdaroğlu'na hakaret

Koltuk kavgası sokağa taştı! CHP’de mahkeme şamarı sonrası Bursa karıştı, partililer il binasına barikat kurdu!

Önce penaltı kaçırdı, sonra rekor kırdı! Messi’den Dünya Kupası’nda tarihi gece