AKİT MENÜ

Spor

Eskişehirspor gole hasret kaldı

ESKİŞEHİR (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Eskişehirspor, 2020-2021 sezonunun geride kalan 3 haftasında rakip ağları sarsamadı.

Altyapısında yetişen futbolcuların ağırlıklı olduğu kadrosuyla sezona başlayan siyah-kırmızılı takım, ilk hafta konuk olduğu Ankaraspor'a 1-0 yenildi.

Sezonun 2. haftasında da sahasında Adanaspor ile karşılaşan Eskişehir temsilcisi rakibiyle 0-0 berabere kaldı. Eskişehirspor, ligin 3. haftasında İzmir'de Altay'a 6-0 mağlup olunca gol hasretini 3 maça çıkarttı.

Ligde yaptığı 3 maçta kalesinde 7 gol gören siyah-kırmızılılarda, Altay maçının ardından teknik direktör Mustafa Özer'in de görevine son verildi.

Gol sorununu bir türlü çözemeyen Eskişehirspor ligin 4. haftasında, 4 Ekim Pazar günü sahasında Ümraniyespor'u konuk edecek.

Yorumlara Git

Önce penaltı kaçırdı, sonra rekor kırdı! Messi’den Dünya Kupası’nda tarihi gece

Trump ‘İsrail beceremedi, görevi Şara’ya vereceğim’ demişti! Şara: Yanlış anlaşıldı

Gaziantep Havalimanı'nda korku dolu anlar! Yolcu uçağı iniş yaparken olmaması gereken şey oldu

Destici, A Milli Takım'ın Dünya Kupasından elenmesini yorumladı: Önümüzdeki maçlara bakacağız

Trump’tan dünyaya ilan! Tahran hizaya geldi, nükleer denetimleri "uzun bir süre" kabul edecek!