AKİT MENÜ

Spor

Gaziantep FK'nin stoperi Kana Bıyık: "Umarım Trabzonspor maçıyla çıkışı yakalarız"

GAZİANTEP (AA) - Süper Lig'in 4. haftasında 2 Ekim Cuma günü Trabzonspor'u konuk edecek Gaziantep FK'nin stoperi Jean Armel Kana Bıyık, rakibi yenip çıkış yakalamak istediklerini söyledi.

Kana Bıyık, kulüp tesislerinde gazetecilere yaptığı açıklamada, lig öncesi kısa bir hazırlık süreci geçirdiklerini, lige de kötü başladıklarını belirtti.

Tecrübeli oyuncu, şöyle konuştu:

"Bizim için çok değişik bir sezon başlangıcı oldu. 3 haftada sadece 2 puan toplayabildik. Ama adım adım güçlenerek puanları toplamaya başlayacağız. Umarız maçtan güzel bir sonuç alırız. Ligin büyük takımlarından biriyle oynayacağız. Bu sene her maç çok zor. Bütün maçlara aynı şekilde hazırlanıyoruz. Umarım Trabzonspor maçıyla çıkışı yakalarız. Elimizden geldiğince yüreğimizle savaşarak puanlar almaya başlayacağız. Ama çok zor bir sezon bizi bekliyor."

Yorumlara Git

Futbolcu cinayetinde Aleyna Kalaycıoğlu ve Alaattin Kadayıfçıoğlu için karar

'Son dakika' servis edildi! Bakan Hakan Fidan'dan Katar hamlesi

CHP’li İBB’den Tuzla’da 30 bin mazlumu sokağa atma tehdidi! Genç Başkan Eren Ali Bingöl’den kendi partisine sarsılmaz isyan!

Kırmızı alarm verilen İtalya'da tehlike büyüyor

"Naylon Nazmi" foncuların kucağında! Gazeteciler Cemiyeti meslek örgütü mü, yoksa Haçlı fonlarıyla dönen Saadet Kulübü mü!