AKİT MENÜ

Spor

12 yaşındaki milli karting sürücüsü Batı Yıldırım, İtalya'da Türkiye'yi temsil etti

ANKARA (AA) - Milli karting sürücüsü Batı Yıldırım, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle yaklaşık bir yıldır uzak kaldığı pistlere İtalya'da geri döndü.

Türkiye Otomobil Sporları Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, İtalya'nın Adria Pisti'nde gerçekleştirilen ROK Cup 5. yarışında direksiyon başına geçen 12 yaşındaki karting sürücüsü, kısıtlı antrenmanlara rağmen kısa sürede piste adapte olmayı başardı.

Toplam 10 ayrı ülkeden 26 sporcunun yer aldığı mini kategoride sıralama turları sonunda yarışa altıncı cepten başlama hakkı kazanan Yıldırım, hafta sonu koşulan her iki yarışı da 6. sırada tamamlamayı başardı.

Batı Yıldırım, 16-17 Ekim'de İtalya'nın Lonato bölgesindeki South Garda Karting Pisti'nde düzenlenecek ROK Super Final'de piste çıkmaya hazırlanıyor.


Yorumlara Git

İşgalci İsrail güney Suriye’de terör estiriyor! BM kritik Suriye raporunu açıklayarak barbarlığı ifşa etti!

Adalet Bakanlığı'ndan 81 ildeki mahkemelere genelge! Gürlek: Halk düşmanlarının gözünün yaşına bakmayın!

Siyonist katillerden Lübnan’da katliam çığırtkanlığı! Gözü dönen aşırı sağcı Bakan Ben-Gvir, barış mutabakatına karşı Netanyahu’yu kışkırttı!

Ömer Çelik'ten Terörsüz Türkiye açıklaması: "Yeni bir aşamadayız"

Başörtülülere nefret kusmuştu! Ters kelepçe ile götürüldü, tutuklanarak cezaevine atıldı