AKİT MENÜ

Spor

Terim isyan etti! 'Gitmek istiyorsa gitsin'

Rangers'a 2-1 mağlup olarak Avrupa'ya veda ettikleri mücadelenin ardından Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim açıklamalarda bulundu.

Avrupa'daki temsilcimiz Galatasaray'ın Teknik Direktörü Fatih Terim, Glasgow Rangers maçının ardından açıklama yaptı.

Terim, Maçın genelinde iyi olduklarını ancak, 50 ve 60. dakikalar arası hata yaptıkların ve golü geç bulduklarını söyledi. Martin'in pozisyonun penaltı olması gerektiğini ancak bunun bir önemi olmadığını belirten Terim, Avrupa'yı kaybettikten sonra içeride bir şekilde oynayacaklarını belirterek, yönetimin futbolcu alabileceğini de satabileceğine de dikkat çekti.

Belhanda hakkında sorulan bir soruya cevap veren Terim, Belhan'da'nın gitmek istiyorsa gidebileceğini kaydederek, uzun süredir gideceği söyleniyordu. 2-3 gün içinde belli olacak diyerek tepki gösterdi.

Yorumlara Git

Macron'dan terörist Netanyahu'yu kızdıracak sözler

Yemen'de 4 yıllık ateşkes pamuk ipliğine bağlı! Husiler'den genel seferberlik, hükümetten savaş hazırlığı talimatı

Ani kararla CHP’den AK Parti’ye geçmişti! Mansur Yavaş’ın son sözleri bardağı taşırmış!

Washington duyurdu! İran ABD'ye girecek

Türkiye'ye kim gidecek kavgası büyüyor: Cumhurbaşkanı ve Başbakan davalık oldu