AKİT MENÜ

Spor

Terim isyan etti! 'Gitmek istiyorsa gitsin'

Rangers'a 2-1 mağlup olarak Avrupa'ya veda ettikleri mücadelenin ardından Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim açıklamalarda bulundu.

Avrupa'daki temsilcimiz Galatasaray'ın Teknik Direktörü Fatih Terim, Glasgow Rangers maçının ardından açıklama yaptı.

Terim, Maçın genelinde iyi olduklarını ancak, 50 ve 60. dakikalar arası hata yaptıkların ve golü geç bulduklarını söyledi. Martin'in pozisyonun penaltı olması gerektiğini ancak bunun bir önemi olmadığını belirten Terim, Avrupa'yı kaybettikten sonra içeride bir şekilde oynayacaklarını belirterek, yönetimin futbolcu alabileceğini de satabileceğine de dikkat çekti.

Belhanda hakkında sorulan bir soruya cevap veren Terim, Belhan'da'nın gitmek istiyorsa gidebileceğini kaydederek, uzun süredir gideceği söyleniyordu. 2-3 gün içinde belli olacak diyerek tepki gösterdi.

Yorumlara Git

Eski İsrail Başbakanı itiraf etti! İran'a gizlice on binlerce Starlink soktuk

Washington'dan Küba'ya ağır darbe! Ordu kontrolündeki dev holding yaptırım kıskacında!

Başörtülü kadınlara zorbalık bitmiyor! Müslüman genç kızları gören 80’lik yobaz kriz geçirdi

Gazeteciler Cemiyeti’nden ‘adult only’ skandalı! Çocuklu aileler dışarıda, lüks turizm içeride!

İdam gelsin eşkıyalık son bulsun! Oto galeriye kurşun yağmuru