AKİT MENÜ

Siyaset

İYİ Partili vekilin koronavirüs testi pozitif çıktı

İYİ Parti Eskişehir Milletvekili Arslan Kabukçuoğlu’nun koronavirüs yakalandığı açıklandı.

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, İYİ Parti Eskişehir Milletvekili Arslan Kabukçuoğlu’nun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) test sonucunun pozitif çıktığını söyledi.

Twitter hesabından Kabukçuoğlu’na geçmiş olsun dileklerini ileten Yılmaz Büyükerşen, “En kısa zamanda sağlığına kavuşmasını diliyorum” ifadelerini kullandı.

İYİ Partili Arslan Kabukçuoğlu’ndan açıklama

Yeni tip koronavirüs test sonucu pozitif çıkan İYİ Parti Eskişehir Milletvekili Arslan Kabukçuoğlu da sosyal medya hesabından konuya ilişkin açıklama yaptı. Kabukçuoğlu, test sonucunun gelmesinin ardından Ankara Şehir Hastanesi'nde yattığını ve tedavisinin devam ettiğini ifade etti. Kabukçuoğlu, "Allah’ın takdiri ile bunun da üstesinden gelip milletimize olan görevimizi layıkıyla sürdürmeye devam edeceğim." dedi.

Yorumlara Git

İşte CHP'nin sinsi düşmanı! Yücel Kaya yazdı

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!

Türkiye'nin dibinde Ebola alarmı!