AKİT MENÜ

Spor

Paralimpik Yüzme Milli Takımı, Antalya'da kampa girdi

ANKARA (AA) - Paralimpik Yüzme Milli Takımı, Antalya'da kampa girdi.

Türkiye Bedensel Engelliler Spor Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını sürecinde normalleşme döneminin ardından milli yüzücüler ikinci kampına Antalya'da başladı.

2021 yılına ertelenen 2020 Tokyo Paralimpik Oyunları'na hazırlanan milli sporcular Beytullah Eroğlu, Elif İldem, Sümeyye Boyacı ve Sevilay Öztürk'e antrenörler Mehmet Ali Albas, Mehmet Bayrak, Erkan Mutlu ile fizyoterapist Büşra Kalkan Balak eşlik edecek.

Kamp çalışmaları 6 Ekim Salı günü sona erecek.




Yorumlara Git

ABD’den petrole sınırlı esneme! İran'a geçici satış izni

Tuzla da yol ayrımında! CHP’ye rest, AK Parti’ye yeşil ışık

Ankara’da olaylı cenaze: İnce ve Kılıçdaroğlu yıllar sonra el sıkıştı, Özgür'ün yazısı sökülüp atıldı!

Türkiye’yi gömeceğim derken bakın ne yaptı!’ “ABD gayet iyi, okul paralı, sağlık paralı…”

1 milyonu aştı! Ankara'da AK Parti'ye üyelik yağmuru