AKİT MENÜ

Spor

Serbest güreşçiler Ankara'da kampa girdi

ANKARA (AA) - Serbest Güreş Milli Takımı'nın Ankara kampı başladı.

Elmadağ Kamp Eğitim Merkezi'nde dün toplanan serbest güreşçiler, ilk çalışmasını gerçekleştirdi.

Sırbistan'da aralık ayında düzenlenmesi planlanan Dünya Şampiyonası'na hazırlanan milli takımın kampı 21 Ekim'de sona erecek.

Omzundan geçirdiği sakatlığı atlatan olimpiyat şampiyonu milli güreşçi Taha Akgül de kampta yer alıyor.

Yorumlara Git

Bilal Erdoğan Büyük Çamlıca Camisi’nde konuştu: İnsanlığa yapılacak en büyük hizmet budur!

CHP İzmir İl Başkanı Gümrükçü yatak odasını basına gösterdi! “Neden yapıldığını anlayamadığımız bir acayip oda”

Vance’den siyonistleri çıldırtan açıklama: İran'la nihai anlaşma sağlanacak

‘Nur’suz İngiliz’den Siyonist güzellemesi! Yahudiler bu dünyaya nur saçmaya gönderilmiş

Haymana Belediye Başkanı AK Parti'ye geçti! Rozetini Erdoğan taktı