AKİT MENÜ

Spor

Napolili Eljif Elmas'ın Kovid-19 testi pozitif çıktı

İSTANBUL (AA) - İtalya Birinci Futbol Ligi (Serie A) ekibi Napoli'de forma giyen Eljif Elmas, yeni tip koronavirüse (Kovid-19) yakalandı.

Kulüpten yapılan açıklamada, 20 yaşındaki Makedon futbolcunun Kovid-19 testinin pozitif çıktığı belirtildi.

Takımın geri kalanına yapılan testlerde ise pozitif vakaya rastlanmadığı kaydedildi.

Napoli'nin geçen sezon başında Fenerbahçe'den transfer ettiği Eljif Elmas, bu sezon Serie A'da 2 maçta forma giyip 1 gol attı.


Yorumlara Git

Başkan Erdoğan, AK Parti Ankara Teşkilat Buluşması'nda önemli açıklamalarda bulunuyor

İşte Siyonist katliamın faturası! 4 aylık saldırılarda 3 bin 519 can kaybı

İsrail muhalefetinden siyonistleri tir tir titreten itiraf! Erdoğan, katil Netanyahu'yu terbiye etti

Emekli ve memura zamda senaryo değişti: İşte yeni maaşlar!

CHP’li İBB raydan çıktı