AKİT MENÜ

Spor

Gençlerbirliği, Beşiktaş deplasmanında 20 yıl sonra kazandı

ANKARA (AA) - Süper Lig'in 4. haftasında Beşiktaş'ı deplasmanda 1-0 yenen Gençlerbirliği, yaklaşık 20 yıl sonra bir ilki gerçekleştirdi.

Vodafone Park'ta Bogdan Stancu'nun golüyle 3 puanı alan kırmızı-siyahlılar, Beşiktaş'ı ligde deplasmanda 20 Aralık 2000'den sonra ilk kez mağlup etti.

Söz konusu tarihte rakibini o zamanki adıyla İnönü Stadı'nda 3-0 yenen başkent temsilcisi, aradan geçen yaklaşık 20 yıl sonra Dolmabahçe'de ilk 3 puan sevincini yaşadı.


- Deplasmanda 2. galibiyet


Gençlerbirliği, lig tarihinde Beşiktaş'ı deplasmanda ikinci kez mağlup etti.

Kırmızı-siyahlılar, 2000-2001 sezonu sonrası Beşiktaş deplasmanında bir kez daha galip geldi. Toplamda İstanbul'da oynanan 47 lig maçında Beşiktaş'ın 31 galibiyeti bulunurken, 14 karşılaşma da berabere bitti.


- Gençlerbirliği 4 maç sonra gol buldu


Gençlerbirliği, 4 maç sonra rakip fileleri havalandırmayı başardı.

Geçen sezonun son 2 haftası ile bu sezon oynadığı ilk iki maçta gol atamayan Gençlerbirliği, bu hasretini Beşiktaş deplasmanında 8. dakikada Stancu'yla dindirdi. Bu gol ayrıca kırmızı-siyahlılara 3 puanı getirdi.


Yorumlara Git

CHP'li Adalar Belediyesi'nde kirli çark ifşa oldu: Detaylar evlere şenlik!

Ünlü isimden 'Kupanın en kötü takımı' seçilen A Milli Takım’a sert tepki: Bunlara uçak tahsisi israftır

Avrupalı liderlerden net mesaj ABD ve NATO’dan sıkıldılar

Alanya açıklarında dev sürpriz! Amatör balıkçı balina görüntüledi

Sudan'dan Türkiye'ye çağrı: "Gerçekleri Türkiye ortaya çıkartır”